سرویس ادارات تهران

سرویس ایاب و ذهاب ادارات تهران

یکی از مهم ترین عوامل بازدهی کار شرکت‌ها و ادارات حضور به موقع کارکنان و پرسنل است، شرکت آموت سفر آماده همکاری با ادارات و شرکت‌های استان تهران و کرج جهت ایجاد سرویس دربستی ایاب و ذهاب ادارات و شرکت‌های خصوصی و دولتی بصورت منظم و با هر حجم درخواست را اعلام می‌نماید.

ایجاد یک سرویس منظم در جابجایی کارکنان و پرسنل، درصد کوچکی از هزینه های شما را تشکیل می‌دهد اما قطعا با تضمین شرکت آموت سفر راندمان همکاری با این شرکت از ایاب و ذهاب کارکنان داخلی نیز برای مجموعه شما بیشتر خواهد بود.

سرویس ادارات تهران

ضد عفونی سرویس ادارات
ضد عفونی سرویس شرکت ها و ادارت

سرویس ادارات تهران امروز با توجه به شیوع بیماری با سال های قبل متفاوت است، چرا که چکاب تمام وقت و ضد عفونی مستمر تنها توسط شرکت مطمئن و کارآزموده در زمینه حمل و نقل مسافر امکان پذیر است.

برنامه های شرکت آموت سفر پارسه گشت برای سرویس‌های دربستی ادارات :

  • کاهش تعداد نفرات ظرفیت خودرو
  • ضد عفونی خودرو های سرویس
  • ایجاد اپلیکیشن برای نظارت مستقیم کارفرما و شرکت بر روی سفیران
  • خدمات بهینه تر برای سفیران
  • تحت پوشش دادن مجموعه عظیم از مناطق تهران و افزایش ناوگان حمل و نقل در دوران بیماری کرونا
  • بررسی تهویه خودرو های شرکت
  • تب سنجی سفیران شرکت قبل از شروع به کار
  • و…

ایاب و ذهاب کارمندان

 

شرکت آموت سفر پارسه گشت سال ها  تجربه ی همکاری در زمینه سرویس ایاب و ذهاب کارمندان با شهرک های صنعتی ، ادارات ، بیمارستان ها و کارخانه های تهران داشته است.  بیمارستان‌ها ،کارخانه‌ها ،ادارات و شهرک های صنعتی تهران می توانند برای سرویس ایاب و ذهاب کارمندان خود  به صورت رفت و برگشت، انواع دستگاه‌های اتوبوس، ون، مینی بوس و سواری را نیز از شرکت آموت سفر پارسه گشت در خواست کنند. علت اعتماد و همکاری های بلند مدت ، بیمارستان‌ها، ادارات، کارخانه‌ها و شهرک های صنعتی با شرکت آموت سفر پارسه گشت ، منظم و سروقت بودن و امنیت این نوع خدمات می باشد.

سرویس کارمندان ادارات

همه این عناوین در جهت حفظ سلامت مسافران عزیز شرکت و رضایتمندی سفیران، مدیران و پرسنل کارمندان ادارات و شرکت های محترم صورت می‌گیرد. زیرا هیچ جایگزینی برای سرویس ایاب و ذهاب بجز مجهز سازی و رعایت پرتکل های بهداشتی در دوران کرونا وجود ندارد.

سرویس ادارات تهران
سرویس ادارات تهران

شرکت آموت سفر تنها شرکت معتبر و مسئول در چندین حوزه مختلف سرویس مدارس، دربستی، ادارات و شرکت ها خود را برای ارائه خدمات متفاوت متناسب با شرایط فعلی آماده نموده است.

سرویس کارکنان

 

شرکت آموت سفر پارسه گشت، علاوه بر سرویس مدارس، خدمات سرویس کارکنان را به بیمارستان‌ها ،کارخانه‌ها، شرکت ها، ادارات و شهرک های صنعتی تهران به صورت رفت و برگشت ارائه می دهد. داشتن سرویس حمل و نقل کارکنان برای کارخانه ها، بیمارستان ها، ادارات، شرکت ها ، شهرک های صنعتی جز امکانات رفاهی کارمندان محسوب می شود. اما بازدهی مجموعه را افزایش می دهد. چرا که داشتن سرویس برای کارمندان و کارکنان، موجب نظم در ورود و خروج کارمندان می شود .

درخواست سرویس ادارات تهران و کرج

برای اطلاع از برنامه ها و اطلاع از چگونگی سرویس ها با ما تماس بگیرید:

۶۶۵۰۰۰۴۹
۶۶۵۰۰۰۹۶

اشتراک گذاری :

پست های دیگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن