ون در اختیار

اجاره و کرایه ون دربستی ، تشریفات و دراختیار

آیا شما هم جزء افرادی هستید که به سفرهای دسته جمعی با دوستان و خانواده علاقه مند هستید ؟ آیا دوست دارید با وسیله نقلیه که سفر می کنید، فقط دوستان وخانواده خودتان همسفرتان باشد؟و همسفران غریبه در سفر همراهتان نباشند؟ شرکت آموت سفر پارسه گشت با ارائه خدمات ون دربستی، سفر را برای شما آسان کرده است. برای رزرو ون دربستی با شماره شرکت ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید.

سفر های دسته جمعی سفرهای خوب و لذت بخشی هستند . اما ممکن است برای رفتن به سفر مشکلاتی وجود داشته باشد که از جمله این مشکلات نداشتن ماشین مناسب برای سفر دسته جمعی می باشد . که همین موضوع باعث می شود خیلی از افراد برای رفتن به چنین  سفری پشیمان شوند . اما خدمات اجاره ون دربستی ، پارسه گشت مشکل شما را برطرف کرده است . در واقع شما می توانید با اجاره ون های دربستی با همسفران دلخواه خود به هر جایی که می خواهید بروید .

کرایه ون دربستی

یکی از گزینه های جذاب و خوب برای سفرهای دسته جمعی با تعداد ۱۰ نفر، ون دربستی می باشد .شما با استفاده از خدمات کرایه ون دربستی پارسه گشت می توانید سفری متفاوت را با دوستان خود تجربه کنید . از مزایای کرایه ون دربستی می توان  به چند مورد اشاره کرد :

  • همبستگی گروه: ون دربستی برای افرادی مناسب است که به دنبال سفر های گروهی با خانواده و دوستان هستند . و از دور هم بودن با هم لذت می برند . مطمئنا همچین سفری همیشه در یاد شما خواهد ماند .
  • صرفه‌جویی در هزینه: صرفه جویی در هزینه هم از دیگر موارد حائز اهمیت می باشد . در واقع شما می توانید به جای اینکه برای سفر از چندین  ماشین استفاده کنید . که قطعا هزینه زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت می توانید از یک ون دربستی استفاده کنید . که همه شما را به مقصد مورد نظر می رساند .  و علاوه بر آن باعث کاهش آلودگی محیط زیست  می شود .چرا که به جای استفاده از چندین ماشین از یک خودرو برای حمل و نقل مسافران استفاده می شود .

ون در اختیار

هستند افرادی که مسیرهای گردشگری را به خوبی می شناسند . و برای سفر های دسته جمعی تنها مشکل آنها نداشتن خودرو مناسب است . که می توانند ون در اختیار را انتخاب کنند . خدمات ون در اختیار، پارسه گشت بدون راننده و با راننده در خدمت شما می باشند . در واقع شما یک جمع خودمانی دارید که می توانید به بهترین نحوه از سفر خود لذت ببرید .

با خدمات ون در اختیار، پارسه گشت ساعت حرکت، توقف در مسیر، مبدا و مقصد تحت کنترل شما خواهد بود. لذت بردن از مسیر سفر از خود مقصد سفر بسیار هیجان انگیز تر است. با سرویس ون در اختیار شما می توانید در طول مسیر هر جای خواستید توقف کنید و از طبیعت در طول مسیر لذت ببرید.برای رزرو ون در اختیار با شماره شرکت ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید.

لازم به ذکر است در تمامی خدمات پارسه گشت مانند : تاکسی فرودگاه، سرویس بین شهری، سرویس ایاب و ذهاب ادارات، یک نوع از خودروهای ارائه شده توسط شرکت آموت، ون می باشد. شما با توجه به نوع خدماتتون می توانید به صورت آنلاین و یا تماس با شرکت، خودرو ون را نیز انتخاب کنید.

ون دربستی

ون دربستی

خدمات ون دربستی پارسه گشت برای سفرهای تفریحی و کاری، سرویس ایاب و ذهاب، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین شما می توانید از ون دربستی برای سفرهای درون شهری و بیرون شهری و رفتن به فرودگاه امام و حتی سرویس ایاب و ذهاب کارمندان خود نیز استفاده کنید.

از مزایای انتخاب خودرو ون، در تمامی خدمات پارسه گشت، این است که ظرفیت بالای نسبت به سواری و تاکسی دارد، همچنین در خدمات تاکسی فرودگاه پارسه گشت، ممکن است تعداد نفرات شما کم باشد. به طوری که می توانید از تاکسی دربستی پارسه گشت استفاده کنید، اما به علت تعداد زیاد چمدان هایتان، بهتر است از ون دربستی استفاده کنید. همچنین برای شرکت ها اگر تعداد کارمندان شما ۱۰ نفر است به جای رزرو دو سواری یا تاکسی بهتر است از ون استفاده کنید. چرا که هم کارمندان شما راحت هستند و هم تمام کارمندان شما، سر یک ساعت مشخص به سرکار می آیند.

ماشین تشریفات

در صنعت حمل و نقل از ماشین تشریفات  استفاده می شود . با توجه به اینکه قیمت خودروهای لوکس بسیار گران است . در نتیجه اکثر افراد برای استقبال افراد از فرودگاه به مکان های دیگر از ماشین تشریفات استفاده می کنند . که شما هم می توانید برای اجاره ماشین تشریفاتی با شرکت آموت سفر پارسه گشت از طریق تماس به شرکت، واتساپ و سایت پارسه گشت در ارتباط باشید.

اجاره ماشین تشریفات

یکی از خدماتی که برای مراسم های خاص پر استفاده است، خدمات ماشین تشریفات می باشد. معمولا از خدمات ماشین تشریفات پارسه گشت، برای مراسم های عروسی ، مراسم دینی و مذهبی ، مراسم های رسمی  مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین اگر مسافران و توریست های خارجی دارید می توانید از خدمات ماشین تشریفات پارسه گشت استفاده کنید. ماشین های تشریفات پارسه گشت به دو صورت Vip   و Cip  ارائه داده می شود. یکی از علت های استفاده از سرویس ماشین تشریفات، امنیت بالای آن ها می باشد . چرا که این گونه خودروها دارای شیشه های ضد گلوگه و بدنه های مستحکمی می باشند . که از افراد در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند . این خودرو ها نماد توجه و احترام به افراد مهم می باشد .

البته در کشور ایران به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد از ماشین های تشریفات برای موارد خاص استفاده می شود . که در اکثر مواقع از خدمات ماشین تشریفات، پارسه گشت برای حمل و نقل مقامات کشور استفاده می شود .

 ون تشریفات

خدمات ون تشریفات،پارسه گشت در سال های اخیر مورد  توجه و استقبال ویژه ای قرار گرفته است .اگر شما راهنمای تورهستید و می خواهید توریست خارجی و داخلی خود را به گردش و بازدید از مکان های تاریخی ببرید می توانید از خدمات ون تشریفات پارسه گشت استفاده کنید. خدمات ون تشریفاتی پارسه گشت شما را از هتل و به مقصد مورد نظرتان همراهی می کنند. علاوه بر این شما می توانید برای مقامات مهم هلدینگ که  قصد بازدید و از مجموعه ها و شرکت های خود دارند می توانید به صورت آنلاین ون تشریفات را نیز رزرو کنید.

اجاره ون تشریفات

شرکت آموت سفر پارسه یکی از خدماتی که در زمینه حمل و نقل ارائه می دهد ماشین تشریفات می باشد . که اگر شما هم به دنبال ماشین یا ون تشریفات برای مراسم یا رویداد خاصی هستید می توانید با شرکت پارسه گشت در تماس باشید و آنها بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می دهند .

راه حل های جدیدی که در صنعت حمل ونقل به وجود آمده سفر را برای ما راحتر و ایمن تر کرده است . از جمله آن ها اجاره ون دربستی می باشد . که  تجربه منحصر به فرد و بی نظیر برای سفرهای دسته جمعی می باشد .حتی شما می توانید برای سفر از ون در اختیار هم استفاده کنید که جمع خودمانی تر می شود .

 

بله شرکت آموت سفر پارسه گشت، چه در زمان کرونا و چه بعد از کرونا همیشه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند .

خیر، شرکت آموت سفر پارسه گشت تمام خدمات حمل و نقل خود را، با راننده ارائه می دهد.

  • ظرفیت ون ها از ۱۰ تا ۱۴ نفر می باشد.
  • هر ون می تواند از ۳۰۰ کیلوگرم بار را حمل کند.

شما می توانید برای رزرو ون دربستی با شماره شرکت ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری :

پست های دیگر

22 دیدگاه دربارهٔ «اجاره و کرایه ون دربستی ، تشریفات و دراختیار»

    1. سلام وقت به خیر دوست عزیز
      خدمات شما مشخص نیست که ون برای چه خدماتی می خواهید تاکسی فرودگاه،سرویس بین شهری،سرویس ایاب و ذهاب با کلیک بر روی خدمات مورد نظر خود می توانید با تکمیل کردن فرم رزرو قیمت را به صورتی آنی مشاهده کنید و به صورت آنلاین پرداخت کنید

    1. سلام وقت به خیر دوست عزیز
      خدمات شما مشخص نیست که ون برای چه خدماتی می خواهید تاکسی فرودگاه،سرویس بین شهری،سرویس ایاب و ذهاب با کلیک بر روی خدمات مورد نظر خود می توانید با تکمیل کردن فرم رزرو قیمت را به صورتی آنی مشاهده کنید و به صورت آنلاین پرداخت کنید

    1. سلام وقت به خیر دوست عزیز
      خدمات شما مشخص نیست که ون برای چه خدماتی می خواهید تاکسی فرودگاه،سرویس بین شهری،سرویس ایاب و ذهاب با کلیک بر روی خدمات مورد نظر خود می توانید با تکمیل کردن فرم رزرو قیمت را به صورتی آنی مشاهده کنید و به صورت آنلاین پرداخت کنید

    1. سلام وقت به خیر
      شرکت پارسه گشت خودرو ون را برای سه خدمات خود یعنی تاکسی فرودگاه، سرویس بین شهری، سرویس ایاب و ذهاب کارمندان ارائه می دهد و در خدمات نام برده می توانید به صورت آنلاین رزرو کنید و در تمام ساعت شبانه در خدمت شما عزیزان می باشد فقط کافی است روی خدمات مورد نظر خود کلیک کنید
      از آنجایی که در سوال خود مشخص نکردید برای چه خدماتی می خواهید برای رزرو و اطلاعات بیشتر با شماره شرکت ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید

    1. سلام وقت به خیر
      شرکت پارسه گشت خودرو ون را برای سه خدمات خود یعنی تاکسی فرودگاه، سرویس بین شهری، سرویس ایاب و ذهاب کارمندان ارائه می دهد
      از آنجایی که در سوال خود مشخص نکردید برای چه خدماتی می خواهید برای رزرو و اطلاعات بیشتر با شماره شرکت ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید
      همچنین در فرم رزرو کرایه به صورت آنی برای شما محاسبه می شود فقط کافیست بر روی خدمات ذکر شده کلیک کنید

    1. سلام وقت به خیر
      خودرو ون در سه خدمات پارسه گشت شامل : رزرو سرویس فرودگاهی VIP،درخواست سرویس بین شهری،سرویس ایاب و ذهاب ادارات، ارائه داده میشه
      که هر کدام وقتی وارد صفحات رزرو میشوید و فرم رزرو را تکمیل می کنید می توانید کرایه را به صورت آنی مشاهده کنید
      علاوه بر این کرایه ون دربستی پارسه گشت به نوع خدمات و مبدا و مقصد و غیره بستگی دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن