رزرو تاکسی بین شهری

*ناوگان مخصوص خدمات بین شهری*
 تضمین بهترین کرایه | تخفیف ویژه برگشت

ساعت رزروگیری شبانه روزی
* درب به درب | بدون محدودیت زمانی *

اگر برای کار و یا تفریح نیاز دارید به شهرهای دیگر سفر کنید می توانید از سرویس های حمل و نقل جاده ای استفاده کنید. پارسه گشت یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است. شما با رزرو تاکسی بین شهری می توانید از خدمات وی آی پی شرکت ما بهره مند شوید. پارسه گشت با داشتن بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو می تواند در اسرع وقت به درخواست همه مشتریان رسیدگی کند. با سرویس های بین شهری ما می توانید در کمترین زمان به مقصد خود در هر جایی از ایران برسید. برای رزرو تاکسی بین شهری تهران با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس حاصل نمایید.

رزرو تاکسی بین شهری
رزرو تاکسی بین شهری

 

پارسه گشت: ارائه دهنده سواری دربستی بین شهری

شرکت پارسه گشت که با نام آموت نیز شناخته می شود یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل است. این شرکت بیش از ۱۴ سال سابقه دارد و تمامی خدمات رفاهی مورد نیاز برای یک سفر امن را ارائه می دهد. سفرهای بین شهری حساسیت های خاص خود را دارند و رانندگان ما با توجه به اینکه تمامی دوره های آموزشی لازم را طی کرده اند می توانند سفری همراه با آرامش را برای شما رقم بزنند. آموت یک شرکت قابل اعتماد است که زیر نظر سازمان تاکسیرانی فعالیت می کند.

 

ثبت درخواست برای رزرو سواری دربستی بین شهری چگونه انجام می‌شود؟

شما برای رزرو تاکسی بین شهری از شرکت آموت می توانید فرم موجود در سایت ما را پر کنید تا درخواست شما ثبت شود. در این فرم باید مواردی مانند تاریخ سفر، نوع سواری، مبداء و مقصد را مشخص کنید. برای ثبت درخواست تاکسی برون شهری تهران به صورت تلفنی نیز می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید تا کارشناسان تیم پشتیبانی ما درخواست شما را ثبت کنند.

 

مزایای سرویس بین شهری

شما برای رزرو تاکسی بین شهری می توانید به شرکت های مختلفی مراجعه کنید که هر کدام از آن‌ها خدمات مختلفی برای مشتریان خود فراهم می کنند. از بین شرکت های فعال در این زمینه شما باید شرکتی را انتخاب کنید که خدماتی متناسب با نیازهای شما ارائه دهد. خدمات شرکت آموت عبارتند از:

  • خدمات ما به صورت وی آی پی ارائه می شوند. ما در سرویس های وی آی پی می توانیم به صورت دقیق تری پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم.
  • اعضای تیم پشتیبانی شرکت ما در هفت روز هفته آمادگی پاسخگویی به مشتریان را دارند.
  • ثبت درخواست سرویس از آموت در کمترین زمان انجام می شود و فرایند راحتی دارد.
  • شما با رزرو تاکسی برون شهری از تهران به شهرستان شرکت آموت می توانید از قیمت های رقابتی ما بهره ببرید.
  • شرکت آموت به خودروهای مدرن دنیا مجهز است.
  • شما می توانید ساعت رسیدن به مقصد را نیز تعیین کنید تا در راس ساعت مورد نظر در محل حاضر باشید.

موارد بالا تنها برخی از مهمترین خدمات شرکت پارسه گشت هستند. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد رزرو دربستی بین شهری نیاز دارید کافی است با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

کرایه سواری بین شهری

اگر قصد رزرو تاکسی بین شهری از شرکت آموت را دارید بهتر است ابتدا با نرخ کرایه سرویس های ما آشنا باشید. قیمت خدمات ما به عوامل متعددی بستگی دارند. به طور مثال نوع وسیله نقلیه در هزینه های نهایی تاثیر بسزایی می گذارد. این مورد را هم در نظر بگیرید که خودروهای داخلی و خارجی نرخ متفاوتی خواهند داشت. تعداد مسافران و میزان بار نیز در افزایش و کاهش قیمت موثر هستند. مهم ترین عامل اما محل مبداء و مقصد مورد نظر شما است. برای اطلاع از جدیدترین نرخ های کرایه تاکسی بین شهری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سرویس بین شهری
سرویس بین شهری

 

مدل خودروهای سرویس بین شهری

همان طور که گفتیم شرکت پارسه گشت به بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو مجهز است. ما خودروهایی را برای مشتریان خود تهیه می کنیم که تمامی نیازهای رفاهی آنان را برطرف کنند. برخی از خودروهای محبوب شرکت آموت عبارتند از:

  • تویوتا راوفور
  • کمری
  • تویوتا کرولا
  • هیوندای سوناتا
  • رنو سفران
  • پریوس
  • وانا
  • هیوندای h350
  • هایس

 

تعهدات آموت و مشتریان ما برای رزرو تاکسی دربستی برون شهری

ما در پارسه گشت متعهد هستیم نیازهای رفاهی مورد نیاز شما را برطرف کنیم. به طور مثال ما امنیت شما و وسایل همراه شما را تضمین می کنیم تا سفر خود را با آرامش بیشتری طی کنید. در سفر های بین شهری اگر به استراحت نیاز داشته باشید رانندگان ما می توانند زمان کوتاهی را به این مورد اختصاص دهند. همان طور که ما نسبت به مشتریان خود تعهداتی داریم آن‌ها نیز تعهداتی نسبت به ما دارند. به طور مثال مشتریان نباید خارج از قوانین و ضوابط از ما درخواست دیگری داشته باشند.

 

ویژگی رانندگان سرویس بین شهری در آموت

رانندگان پارسه گشت مراحل مختلفی را می گذرانند تا به استخدام شرکت ما در می آیند. ما رانندگان خود را موظف می کنیم تا تمام دوره های مربوطه را بگذرانند و مدارک مورد نظر را کسب کنند. آن‌ها برای برخورد مناسب با مشتری نیز آموزش می بینند. رانندگان ما با احترام گذاشتن به مشتریان خود سعی می کنند اعتماد آن‌ها را جلب کنند تا سفر راحت تری را برای آنان رقم بزنند.

رزرو تاکسی دربستی
تاکسی آنلاین

سوالات متداول

ما سرویس های سواری برون شهری خود را به تمامی شهرهای ایران می فرستیم.

ما در سفرهای دوم مشتریان و یا در قرارداد های دراز مدت تخفیف های مناسبی ارائه می دهیم.

اگر قصد رزرو تاکسی بین شهری را دارید بهتر است بدانید که ماشین های ما در تمامی پلیس راه ها چک می شوند.

شما هنگام رزرو تاکسی بین شهری شرکت آموت می توانید از ون، مینی بوس و سواری های ما استفاده کنید.

سایر خدمات

پارسه گشت به غیر از سرویس تاکسی برون شهری خدمات دیگری نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال ما برای عقد قراردادهای کوتاه مدت و یا بلند مدت برای سرویس ایاب و ذهاب ادارات اعلام آمادگی می کنیم. برای رزرو ترانسفرهای فرودگاهی و یا سرویس مدارس در تهران نیز می توانید با ما تماس حاصل کنید.

اشتراک صفحه  توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
تلگرام
واتس اپ
ایمیل
پرینت صفحه
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن