اهمیت و ضرورت رزرو تاکسی فرودگاهی

چرا باید تاکسی فرودگاهی را از قبل رزرو کنید؟

یکی از بزرگترین مواردی که موجب استرس برای مسافران پروازهای هوایی می شود، دیر رسیدن به پرواز و جاماندن از سفر است. حال تصور کنید چه کابوسی رخ می دهد که هم پروازتان را از دست داده اید، هم نیمی از هزینه بلیطتان سوخت شده و هم سایر هزینه ها و برنامه ها از جمله رزرو هتل و … معلق می شود. اگر سفر شما تفریحی باشد می توانید با کمی تاخیر، بلیط پروازی دیگر را رزرو کنید. اما اگر پرواز شما کاری باشد، تاخیر در سفر احتمالا برابر با خسارات زیادی همراه است.

ضرورت رزرو تاکسی فرودگاه

اهمیت رزرو تاکسی فرودگاهی

حذف زمان انتظار و کاهش استرس

شرکت هایی که خدمات رزرو تاکسی فرودگاه ارائه می کنند یک مزیت بزرگ نسبت به اپ های رزرو ماشین دارد و آن هم این است که شما می توانید از قبل از این شرکت ها تاکسی فرودگاه را برای روز و ساعت مشخصی که پرواز دارید رزرو کنید. با اینکار شما مطمئن هستید که زمان حرکت به سمت فرودگاه، ماشین آماده دم درب منزلتان است و نگرانی بابت پیدا شدن یا نشدن ماشین ندارید. در حالی که اپ های رزرو ماشین در لحظه برای شما ماشین جستجو می کنند و اگر زمان حرکت شما زمانی باشد که راننده کم است، برای یافتن ماشین به مشکل بر میخورید و متعاقبا استرس دیر رسیدن به پرواز را خواهید داشت.

خودروهای لوکس تر

خودروهایی که برای تاکسی فرودگاهی اختصاص داده می شوند لوکس تر و گرانقیمت تر هستند. حتی اگر از خودروهای داخلی نیز استفاده شود، از مدل های بسیار جدید استفاده می شود. نیاز به گفتن نیست که این خودروها بسیار تمیز و دارای تهویه مطبوع هستند. به طوری که شان مسافران حفظ شود و احساس راحتی کنند.

قیمت های مقرون به صرفه

شاید تصور کنید قیمت این سرویس ها نسبت به تاکسی های معمولی به طرز چشمگیری بالاتر است. اما بر خلاف تصور شما قیمت سرویس های فرودگاهی نسبت به سروریس های رزرو اینترنتی خودرو و سایر روش ها پایینتر است. دلیل هم این است که در این شرکت ها تاکسی به اندازه کافی وجود دارد و زمان رزرو تاکسی در قیمت نهایی سفر تاثیری ندارد.

چرا باید تاکسی فرودگاه را از قبل رزرو کنیم؟

خودروهای دارای امکانات حمل بار

اگر کمی قبل از سفر توسط اپ های آنلاین رزرو تاکسی اقدام به رزرو ماشین کنید، ممکن است راننده پس از رسیدن به مبدا، به شما اجازه انتقال بار به اتومبیلش را ندهد. یا گاهی با وجود رضایت راننده و به دلیل وجود کپسول های گاز در درون صندوق عقب، نتوانید بار زیادی با خود به فرودگاه ببرید. در این شرایط مجبور به لغو سفر و درخواست خودروی دیگری هستید. پروسه ای زمانبر که اگر از شرکت های حمل و نقل، خودرو درخواست کنید، چنین مواردی را تجربه نخواهید کرد. شرکت های خدمات تاکسی فرودگاه دارای ماشین هایی هستند که امکانات مختلف برای حمل و جابجایی بار و موارد مختلف را به شما می دهند. این موارد شامل:

باکس حیوان: برخی از ماشین ها دارای باکس حیوان هستند. باکس حیوان به شما اجازه می دهد بتوانید حیوان خانگی خود را همراه خود به فرودگاه ببرید. این باکس ها مرتب توسط راننده تمیز و ضد عفونی می شوند تا احتمال بیماری و انتقال ویروس به حیوانات کاهش پیدا کند.

قابلیت حمل ویلچر: افرادی ناتوان و معلول که برای حرکت کردن نیاز به ویلچر دارند می توانند از ماشین هایی استفاده کنند که قابلیت حمل ویلچر دارند. این ماشین ها را تنها می توانید از پارسه گشت و برخی شرکت های رزرو تاکسی فرودگاه درخواست کنید.

حمل چمدان های بزرگ: حمل چمدان های بزرگ با هر خودرویی امکان پذیر نیست و تنها با خودروهای سفارشی دسته ون و SUV میسر است. این خودروها توسط شرکت آموت سفر پارسه ارائه می شوند.

شبانه روزی بودن

شرکت های رزرو تاکسی فرودگاه خدمات خود را در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته ارائه می کنند. این به شما این امکان را می دهد که چندین روز قبل از پرواز بتوانید خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید. یا اگر در نیمه های شب به صورت اضطراری قصد رزرو خودرو داشتید، کسی هست که به شما کمک کند تا خودروی مورد نظر و مناسبی پیدا کنید. همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته این امکان را به مشتری می دهد تا هرگونه سوال و مشکلی را بتواند قبل از حضور خودرو بررسی و رفع نماید.

مزایای رزرو تاکسی فرودگاه

 لزوم استفاده از تاکسی فرودگاه:

افرادی که در شرکت های رزرو آنلاین خودرو کار می کنند، تنها رانندگانی هستند که با اپ های مسیریابی مسیرها را پیدا کرده و شما را به مقصد می رسانند. در حالی که شرکت های حمل و نقل، رانندگانی مخصوص سرویس های فرودگاهی دارند. این ویژگی در زمان های اوج ترافیک یا زمان هایی که مسافر عجله دارد بسیار راه گشاست. زیرا راننده به تمامی مسیرهای میانبر آشناست. احتمال ماندن در ترافیک و دیر رسیدن کم است. درخواست از شرکت هایی مانند پارسه گشت کمک می کند تا خودرویی کاملا متناسب با نیازتان درخواست کنید.

با توجه به آنچه گفته شد یعنی خودروهای لوکس و تمیز، رانندگانی حرفه ای، قیمت های مقرون به صرفه و ده ها مزیت دیگر، ممکن است بپرسید، با وجود چنین سرویس های با کیفیتی، چرا مردم از اپ های رزرو آنلاین استفاده می کنند؟ در پاسخ باید گفت تبلیغات گسترده اینگونه شرکت ها سبب شده تا با وجود کیفیت پایینتر و خدمات کمتر، سهم بارار بسیار بیشتری را به خود اختصاص دهند. در حالی که شرکت هایی مانند پارسه گشت وجود دارند که خدمات فوق العاده ای را با قیمتی باورنکردنی و مقرون به صرفه ارائه می کنند.

جمع بندی:

با توجه به حساسیت تاکسی فرودگاه و لزوم حرکت در زمان مناسب، بسیار پیشنهاد می شود تا به جای استفاده از سرویس های آنلاین رزرو خودرو از خدمات شرکت های حمل و نقل مسافر مانند پارسه گشت استفاده کنید. خودروهای لوکس دارای امکانات مناسب، امکانات حمل و جابجایی انواع مختلف بار، رانندگان محترم و آموزش دیده، قیمت های مقرون به صرفه و… همگی از مزیت های رزرو تاکسی فرودگاهی از شرکت های حمل و نقل مسافر است.

اشتراک گذاری :

پست های دیگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن