ون در اختیار

اجاره ون دربستی، تشریفات و دراختیار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که می خواستید با تعدادی از دوستان و آشنایان خود به مکان مشخصی بروید اما مشکل حمل و نقل داشته اید. در چنین موقعیتی اجاره ون دربستی می تواند کمک بزرگی به شما بکند. شما با رزرو یک ون می توانید مسافت های شهری و بین شهری را به راحتی طی کنید. برای رزرو ون کافی است به شرکت پارسه گشت مراجعه کنید. اگر قصد دارید به سفرهای تفریحی و یا سفرهای کاری بروید با شرکت پارسه گشت تماس بگیرید و از مزایا و خدمات ما بهره مند شوید. برای اجاره ون دربستی و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس حاصل نمایید.

اجاره ون دربستی

آموت سفر پارسه

آموت سفر پارسه که با نام پارسه گشت نیز شناخته می شود بیش از ۱۴ سال در زمینه حمل و نقل های جاده ای فعالیت دارد. اگر به سفرهای دسته جمعی علاقه مند هستید اجاره ون یک گزینه ایده آل برای شما محسوب می شود. شما می توانید سرویس های ون پارسه گشت را رزرو کنید و به مقصد دلخواه خود در هر جایی از ایران بروید. اعضای تیم پارسه گشت همیشه تلاش می کنند تا سفری خوش و آرام را برای مشتریان رقم بزنند. اعتبار شرکت آموت سفر پارسه در گرو اعتماد شما است. با رزرو سرویس های ما یک سفر امن را تجربه کنید.

روش های ثبت درخواست اجاره ون

برای ثبت درخواست سرویس مورد نظر خود در آموت سفر پارسه تنها باید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس حاصل نمایید. روش دیگری که از طریق آن می توانید درخواست خود را ثبت کنید پر کردن فرم موجود در سایت ما است. شما باید این فرم را با اطلاعاتی مانند مبداء، مقصد و تعداد مسافران کامل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند. ما در پارسه گشت ون های خود را برای سفرهای تشریفاتی نیز اجاره می دهیم که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. در ضمن شرکت ها و ادارات دولتی هم برای ایاب و ذهاب کارمندان می توانند از سرویس های ما استفاده کنند.

مزایای استفاده از سرویس های آموت سفر پارسه

آموت سفر پارسه یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل جاده ای محسوب می شود که خدمات خود را بیمه می کند. ما در ۱۴ سال تجربه ای که به دست آورده ایم با حساسیت های انواع سفرهای جاده ای آشنا شده ایم و به همین دلیل می‌دانیم مشتریان ما به چه خدماتی نیاز دارند. در ادامه با برخی از خدمات و مزایایی که به مشتریان خود ارائه می دهیم آشنا خواهید شد:

  • پشتیبانی کامل: همان طور که خدمت شما گفتیم ما سرویس های خود را بیمه می کنیم زیرا به آن‌ها اطمینان کامل داریم. اعضای تیم پشتیبانی ما نیز در هر روز هفته آمادگی این را دارند تا پاسخگوی سوالات شما باشند و مشکلات شما را رفع کنند.
  • تنوع در خودروها: ناوگان پارسه گشت از خودروهای سواری، شاسی بلند، ون، مینی بوس و اتوبوس تشکیل شده است. ما بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو داریم تا بتوانیم پاسخگوی درخواست طیف گسترده ای از متقاضیان باشیم.
  • سرویس های VIP: ما سرویس های خود را به صورت وی آی پی ارائه می دهیم تا بتوانیم به دقت نیازهای مشتریان را برطرف کنیم. شما با اجاره ون های دربستی از شرکت پارسه گشت می توانید مطمئن باشید که همسفر قابل اعتمادی را انتخاب کرده اید.
  • فرایند رزرو: همان طور که گفتیم شما برای رزرو سرویس های پارسه گشت کافی است با کارشناسان ما یک تماس تلفنی بگیرید. فرایند ثبت درخواست در شرکت ما پیچیدگی ندارد و در اسرع وقت انجام می شود.
سفرهای تشریفاتی با ون
سفرهای تشریفاتی با ون

نرخ کرایه ون های دربستی

برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره ون دربستی از پارسه گشت بهتر است با کارشناسان ما صحبت کنید اما ابتدا باید با عوامل تاثیرگذار بر نرخ ها آشنا شوید. دو عامل مبداء و مقصد مهم‌ترین گزینه های موثر بر هزینه نهایی شما هستند. نرخ سفرهای شهری و بین شهری با توجه به عوامل متعددی مانند ترافیک، میزان بار و تعداد مسافران محاسبه می شود. شرکت پارسه گشت همواره سعی می کند بیشترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه دهد. از انتخاب آموت سفر پارسه پشیمان نخواهید شد.

خودروهای موجود در ناوگان ما

آموت سفر پارسه بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو دارد و می تواند در کمترین زمان پاسخگوی طیف گسترده ای از مشتریان باشد. برای اجاره ون دربستی می توانید مدل هایی مانند هیوندای H350 را انتخاب کنید. تمامی ون های ما بروز هستند و مدرن ترین امکانات را در اختیار شما می گذارند. مدل های هایس و وانا نیز در ناوگان ما موجود هستند.

تعهدات بین ما و مشتری

ما در آموت سفر پارسه همیشه در تلاش هستیم تا بین خود و مشتریان اعتماد ایجاد کنیم. این اعتماد به ما کمک می کند تا به راحتی یک سفر خوش و آرام را برای شما رقم بزنیم. ما سفر شما را بیمه می کنیم تا با حس امنیت مسافت مورد نظرتان را طی کنید. پارسه گشت تمامی خدماتی که یک شرکت حمل و نقل باید تامین کند را پوشش می دهد. به طور مثال مواردی مانند پرداخت عوارض بین جاده ای به عهده ما است. ما از مشتریان خود نیز توقع داریم تا درخواست های خارج از عرف و قوانین نداشته باشند تا رانندگان پارسه گشت کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

ویژگی رانندگان

آموت سفر پارسه سعی می کند بهترین رانندگان را استخدام کند. رانندگان ما باید تمامی دوره های مورد نظر را بگذرانند و مدارک لازم را به دست بیاورند. آن‌ها برای برخورد مناسب با مشتریان نیز تعلیم دیده اند.

اجاره ون دربستی
اجاره ون دربستی

سوالات متداول

این شرکت خدمات خود را به  صورت VIP و CIP ارائه می دهد.

سرویس های ون شرکت پارسه گشت بین ۱۰ تا ۱۵ مسافر را پوشش می دهند.

اگر تعداد مسافران بیش از ۸ نفر باشد کرایه یک ون به صرفه تر از کرایه دو سواری است.

اجاره ون تشریفاتی

آموت سفر پارسه برای سفرهای تشریفاتی نیز ون های خود را ارائه می دهد. شما برای مراسم های عروسی، مراسم های ختم و سفرهای فرودگاهی می توانید از ون های تشریفاتی ما استفاده کنید. خدمات ون های تشریفاتی به  صورت VIP و CIP ارائه می شوند.

اشتراک گذاری :

پست های دیگر

30 دیدگاه دربارهٔ «اجاره ون دربستی، تشریفات و دراختیار»

    1. سلام وقت به خیر دوست عزیز
      خدمات شما مشخص نیست که ون برای چه خدماتی می خواهید تاکسی فرودگاه، سرویس بین شهری،سرویس ایاب و ذهاب با کلیک بر روی خدمات مورد نظر خود می توانید با تکمیل کردن فرم رزرو قیمت را به صورتی آنی مشاهده کنید و به صورت آنلاین پرداخت کنید

    1. سلام وقت به خیر دوست عزیز
      خدمات شما مشخص نیست که ون برای چه خدماتی می خواهید تاکسی فرودگاه،سرویس بین شهری،سرویس ایاب و ذهاب با کلیک بر روی خدمات مورد نظر خود می توانید با تکمیل کردن فرم رزرو قیمت را به صورتی آنی مشاهده کنید و به صورت آنلاین پرداخت کنید

    1. سلام وقت به خیر دوست عزیز
      خدمات شما مشخص نیست که ون برای چه خدماتی می خواهید تاکسی فرودگاه،سرویس بین شهری،سرویس ایاب و ذهاب با کلیک بر روی خدمات مورد نظر خود می توانید با تکمیل کردن فرم رزرو قیمت را به صورتی آنی مشاهده کنید و به صورت آنلاین پرداخت کنید

    1. سلام وقت به خیر
      شرکت پارسه گشت خودرو ون را برای سه خدمات خود یعنی تاکسی فرودگاه، سرویس بین شهری، سرویس ایاب و ذهاب کارمندان ارائه می دهد و در خدمات نام برده می توانید به صورت آنلاین رزرو کنید و در تمام ساعت شبانه در خدمت شما عزیزان می باشد فقط کافی است روی خدمات مورد نظر خود کلیک کنید
      از آنجایی که در سوال خود مشخص نکردید برای چه خدماتی می خواهید برای رزرو و اطلاعات بیشتر با شماره شرکت ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید

    1. سلام وقت به خیر
      شرکت پارسه گشت خودرو ون را برای سه خدمات خود یعنی تاکسی فرودگاه، سرویس بین شهری، سرویس ایاب و ذهاب کارمندان ارائه می دهد
      از آنجایی که در سوال خود مشخص نکردید برای چه خدماتی می خواهید برای رزرو و اطلاعات بیشتر با شماره شرکت ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید
      همچنین در فرم رزرو کرایه به صورت آنی برای شما محاسبه می شود فقط کافیست بر روی خدمات ذکر شده کلیک کنید

    1. سلام وقت به خیر
      خودرو ون در سه خدمات پارسه گشت شامل : رزرو سرویس فرودگاهی VIP،درخواست سرویس بین شهری،سرویس ایاب و ذهاب ادارات، ارائه داده میشه
      که هر کدام وقتی وارد صفحات رزرو میشوید و فرم رزرو را تکمیل می کنید می توانید کرایه را به صورت آنی مشاهده کنید
      علاوه بر این کرایه ون دربستی پارسه گشت به نوع خدمات و مبدا و مقصد و غیره بستگی دارد

    1. سلام دوست عزیز
      این خدمات با توجه به میزان نیاز شما به طور ساعتی یا روزانه در اختیار شما قرار می گیرد . لازم به ذکر است خدمات ون در اختیار با راننده به شما مسارفان عزیز قابل ارائه است. تمامی خدمات پارسه گشت با راننده قابل ارائه است
      برای رزرو این خدمات می توانید با شماره شرکت ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید

    1. سلام خیر
      لازم به ذکر است نه تنها شرکت آموت سفر پارسه گشت، بلکه تمامی شرکت های حمل و نقل هیچ یک از خدماتشون رو بدون راننده ارائه نمی دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن