کرایه مینی بوس بین شهری

مینی بوس یکی از بهترین وسایل نقلیه جاده ای است که برای سفرهای کاری و تفریحی دسته جمعی گزینه ای ایده آل محسوب می شود. شما با کرایه مینی بوس می توانید به راحتی و بدون دغدغه مسافت های شهری و بین شهری را طی کنید. زمانی که تعداد مسافران زیاد باشد رفتن به مکان های تفریحی و زیارتی که درون شهر و یا خارج از شهر هستند سختی ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد. شما با رزرو سرویس های مینی بوس شرکت پارسه گشت می توانید این سختی ها را کاهش دهید. پارسه گشت یکی از معتبرترین شرکت های حمل و نقل جاده ای است که در این مسیر به شما کمک می کند. اگر قصد رزرو سرویس مینی بوس شرکت ما را دارید و یا به اطلاعات بیشتری در مورد آن نیاز دارید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس حاصل نمایید.

کرایه مینی بوس بین شهری

معرفی آموت سفر پارسه

آموت سفر پارسه که با نام تجاری پارسه گشت شناخته می شود یکی از شرکت های قدیمی و فعال در زمینه حمل و نقل های جاده ای است و بیش از ۱۴ سال در این حوزه سابقه دارد. این شرکت خدمات مختلفی از جمله رزرو تاکسی ارائه می دهد و هر کدام از آن‌ها مزیت های خاص خود را دارند. اعضای تیم این شرکت با سابقه زیادی که دارند می توانند به راحتی تمامی نیازهای مسافران را برطرف کنند. کرایه مینی بوس یکی از خدمات این شرکت است که مزیت های زیادی دارد. اگر تعداد مسافران یک سفر بیش از ۱۵ نفر باشد ما این سرویس را به شما پیشنهاد می کنیم.

رزرو و ثبت درخواست

برای ثبت درخواست خود می توانید فرم موجود در سایت آموت سفر پارسه را پر کنید. در این فرم شما باید مبدا و مقصد خود را مشخص کنید. تعیین کردن زمان سفر نیز یکی از نکات مهمی است که باید حواستان به آن باشد تا اشتباهی صورت نگیرد. البته روش دیگری برای ثبت درخواست وجود دارد که راحت تر است. کافی است با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

سرویس های پارسه گشت

چرا از سرویس های آموت سفر پارسه استفاده کنیم؟

آموت سفر پارسه خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه می دهد. تمامی شرکت های حمل و نقل جاده ای مزیت خاص خود را دارند و هر کدام خدمات مختلفی به مشتری ارائه می دهند اما شما باید از میان آن‌ها گزینه ای را برگزینید که متناسب با نیازهایتان باشد. در ادامه برخی از مهمترین مزایای سرویس های پارسه گشت را شرح می دهیم تا با خدمات ما آشنا شوید.

  • تمامی خدمات شرکت پارسه گشت شامل بیمه می شوند. پارسه گشت به سرویس های خود اعتماد دارد و استاندارد آن‌ها را تضمین می کند.
  • ما بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو داریم و می‌توانیم در کمترین زمان به درخواست بیشترین تعداد متقاضی پاسخ دهیم.
  • سرویس های پارسه گشت به صورت وی آی پی عرضه می گردند تا دقت رسیدگی به نیازهای مشتری بیشتر شود.
  • اعضای تیم پشتیبانی شرکت ما در هفت روز هفته و در ساعات اداری پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند. ما از خدمات خود پشتیبانی می کنیم تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

قیمت کرایه مینی بوس

قبل از رزرو سرویس مینی بوس از آموت سفر پارسه بهتر است از قیمت های ما اطلاعات کافی را کسب کنید. یکی از عوامل مهم در هزینه نهایی شما تعداد مسافران است. میزان بار نیز می تواند باعث افزایش نرخ شود. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که میزان مجاز بار در سرویس های ما از حد بخصوصی نمی تواند عبور کند. مبداء و مقصد شما نیز در تعیین قیمت نهایی بسیار موثر هستند. با توجه به نوسان شدید قیمت ها بهتر است برای اطلاع از جدیدترین نرخ های ما با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

اجاره مینی بوس برون شهری
شرایط کرایه مینی بوس

معرفی خودروهای موجود در پارسه گشت

آموت سفر پارسه همواره سعی کرده است بهترین و مدرن ترین خودروهای روز دنیا را برای ناوگان ترانسفری خود انتخاب کند. این مورد به رفاه مسافران کمک زیادی می کند. شما می توانید انواع خودروهای سواری، شاسی بلند، ون، مینی بوس و اتوبوس را برای مسیرهای خود انتخاب کنید. مینی بوس های شرکت ما به تمامی سیستم های رفاهی سرمایشی و گرمایشی مجهز هستند و استانداردهای لازم را دارند. این مینی بوس ها مزیت های زیادی دارند و نسبت به دیگر سرویس های ما یک گزینه مقرون به صرفه به حساب می آیند. با انتخاب مینی بوس برای مسیرهای برون شهری حس و حال خوشی را کنار دوستان خود تجربه خواهید کرد. اگر برای سفر خود با مینی بوس به تجهیزات خاصی نیاز دارید می توانید این مورد را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تعهدات آموت سفر پارسه

ما در آموت سفر پارسه خود را موظف می دانیم به تعهدات کاری و اخلاقی خود پایبند باشیم تا اعتماد شما را به دست بیاوریم. البته مسافران نیز باید تعهداتی نسبت به ما داشته باشند تا رابطه ای دوطرفه ایجاد شود. به طور مثال رانندگان ما در سفرهای بیش شهری با مینی بوس به جای خواب و غذا نیاز دارند که این مورد بر عهده مشتری است.

رانندگان ما

آموت سفر پارسه بهترین رانندگان را استخدام می کند. این افراد از ارزش های اخلاقی و کاری خود مطلع هستند و رفتار مناسبی با مشتریان دارند. آن‌ها پس از این که تمامی دوره های مورد نظر را طی کنند و مدارک لازم را به دست بیاورند به استخدام ما در می آیند.

آیا آموت سفر پارسه فعالیت قانونی دارد؟

این شرکت تحت نظر سازمان تاکسیرانی فعالیت می کند و قابل اعتماد است.

مینی بوس های ما بین ۲۰ تا ۳۵ مسافر گنجایش دارند.

پارسه گشت مینی بوس های خود را برای سفرهای تفریحی، سرویس مدارس، ایاب و ذهاب کارمندان ادارت و ترانسفرهای فرودگاهی ارائه می دهد.

کلام آخر

شما از کرایه مینی بوس های ما پشیمان نخواهید شد. در ضمن ما برای سفرهای دوم مشتریان خود تخفیف های خوبی در نظر داریم. شرکت ها و ادارات نیز برای عقد قراردادهای بلند مدت برای ایاب و ذهاب کارمندان می توانند به ما مراجعه کنند تا از تخفیف های ما بهره مند شوند.

اشتراک صفحه  توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
تلگرام
واتس اپ
ایمیل
پرینت صفحه
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن