رزرو ترانسفر فرودگاه با پارسه گشت

اگر به دنبال این هستید که قبل و یا بعد از پرواز به راحتی و بدون دردسر به مقصد خود برسید بهتر است از سرویس ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. شرکت های زیادی در این حوزه فعالیت دارند اما پارسه گشت با داشتن انواع سواری، ون، مینی بوس و اتوبوس و با سال ها تجربه ای که دارد بهترین گزینه بین شرکت های فعال در این حوزه محسوب می شود. ما سرویس های خود را برای هر دو فرودگاه امام خمینی و مهرآباد ارائه می دهیم. تمامی سرویس های ما وی آی پی هستند. در پارسه گشت برترین ماشین های به روز دنیا را برای سرویس های خود انتخاب کرده ایم تا رضایت مشتریان را جلب کنیم. سرویس پشتیبانی ما نیز همیشه پاسخگوی تمامی سؤالات شما خواهد بود. برای رزرو ترانسفر فرودگاه با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید.

رزرو ترانسفر فرودگاه

معرفی پارسه گشت

ترانسفر فرودگاهی نوعی از سرویس دهی است که حساسیت های خاص خودش را دارد. افرادی که به فرودگاه می روند به طور معمول کالاهای مهمی را با خود حمل می کنند و حفظ سلامت افراد و وسایل شان به عهده ارائه دهنده سرویس های ترانسفر است. سرویس های ترانسفر فرودگاهی باید همیشه وقت شناسی خود را حفظ کنند تا مسافران با راحتی و آسودگی خاطر به پرواز خود برسند. شرکت های معتبر فعال در این حوزه برای رفاه مشتریان خود از خودروهای مدرن استفاده می کنند و رانندگان این شرکت ها نیز تمامی استانداردهای لازم را دارا هستند. ما تمامی خدماتی که نیاز دارید را به شما ارائه می دهیم. بهتر است بدانید که شرکت ما تحت نظارت سازمان تاکسیرانی است و تمامی قوانین مربوطه را رعایت می کند.

ثبت درخواست

برای رزرو ترانسفر فرودگاه کافی است فرم درخواست موجود در سایت ما را پر کنید. در سایت ما به راحتی می توانید این فرم را پیدا کرده و یا در صورت نیاز با پشتیبانی تماس بگیرید. شما می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ نیز تماس حاصل فرمایید و به راحتی سرویس مورد نیاز خود را رزرو کنید.

مزیت سرویس های پارسه گشت

شرکت ما با داشتن بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو طیف گسترده ای از خدمات و سرویس های مختلف را ارائه می دهد. سرویس ترانسفر فرودگاهی ما مزایای زیر را دارد:

  • پوشش ترانسفری هردو فرودگاه های شهر تهران
  • ارائه تمامی خدمات حمل و نقل به صورت VIP
  • پشتیبانی تمام وقت
  • خودروهای مدرن
  • رانندگان مجرب
  • تحت نظارت فرودگاه های تهران
  • تامین امنیت مسافران
  • رزرو آنلاین و تلفنی
  • قابلیت انتخاب بین خودروهای سواری یا شاسی بلند
  • قیمت های رقابتی

شرکت ما علاوه بر سرویس ترانسفر فرودگاهی برای مسافت های شهری و بین شهری نیز خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

قیمت رزرو ترانسفر فرودگاه پارسه گشت

قیمت سرویس ترانسفر فرودگاهی ما به لوکیشن شما بستگی دارد. همیشه یک سمت از مبدا یا مقصد مسافر فرودگاه است. لوکیشن شما یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در قیمت نهایی سرویس های ما است. از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت سرویس ها می توان به تعداد مسافران، میزان چمدان ها و نوع ماشین انتخابی اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رزرو ترانسفر فرودگاه همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات ترانسفر فرودگاه

معرفی مدل خودروها و امکانات سرویس های ترنسفر

یکی از مزایای شرکت پارسه گشت تنوع زیاد خودروها است. مسافران ما می توانند با بهترین خودروهای روز دنیا مسیر خود را طی کنند. همان طور که گفتیم خودروهای ما شامل دو گروه سواری و شاسی بلند هستند. شما می‌توانید خودروی مورد علاقه خود را با توجه به تعداد افراد، میزان بارها و مسافت خود انتخاب کنید. برخی از خودروهای موجود در شرکت ما عبارتند از:

  • تویوتا کمری
  • سوناتا
  • کرولا
  • پریوس
  • رنو سفران
  • تویوتا راوفور
  • هایس
  • وانا
  • هیوندای h350

هر کدام از موارد ذکر شده داری امکانات متفاوتی هستند و شما باید با توجه به شرایط خود آن‌ها را انتخاب کنید. خودروهای پارسه گشت تمامی امکانات رفاهی را برای شما فراهم می کنند. این خودروها دارای فضای مناسبی برای مسافران، قابلیت حمل میزان بالای بار و امکانات سرمایشی و گرمایشی هستند.

 تعهدات مشتری و پارسه گشت

پارسه گشت برای رفاه مشتریان خود همیشه سعی می کند بهترین خدمات را ارائه دهد. با توجه به این که سرویس فرودگاهی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است ما برای جلب رضایت و رفاه مشتریان خود موظف هستیم تعهدات متعددی را رعایت کنیم. به طور مثال هزینه های جانبی سفر برون شهری مانند پرداخت عوارض بین راهی به عهده ما است. این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که مشتریان ما نیز تعهداتی نسبت به رانندگان دارند.

ویژگی رانندگان ما

پارسه گشت یک شرکت معتبر است و خود را موظف می داند آسایش مسافران را فراهم کند. یکی از عوامل موثر در یک ترانسفر بی نقص ویژگی های راننده ماشین است. ما بالاترین استانداردها را برای رانندگان خود در نظر گرفته ایم. رانندگان ما با داشتن تمامی مدارک لازم و گذاراندن تمامی دوره های رانندگی و با حفظ اخلاقیات کاری و حرفه ای خود می توانند شما را در مناسب ترین زمان ممکن به مقصد برسانند و امکانات لازم را برای شما فراهم کنند. رانندگان ما در مورد برخورد مناسب با مشتریان آموزش های لازم را دیده اند.

ون های ترانسفر

سوالات متداول

  1. چه خودرویی برای ترانسفر فرودگاهی مناسب است؟

انتخاب خودروی مناسب برای ترانسفر فرودگاهی به شرایط مسافر بستگی دارد. البته برخی خودروها در بین مسافران از مقبولیت بیشتری برخوردار هستند. یکی از محبوب ترین خودروهای شرکت پارسه گشت تویوتا راوفور (RAV4) است.

  1. خدمات شرکت پارسه گشت فقط برای ساکنین تهران ارائه می شود؟

ما خدمات بین شهری نیز ارائه می دهیم. به طور مثال اگر شما قصد دارید از شهر دیگری به یکی از فرودگاه های تهران بروید می توانید با ما تماس بگیرید تا سرویس خود را برای شما بفرستیم.

سایر خدمات ما

شرکت ما به غیر از ترانسفر فرودگاهی خدمات دیگری نیز ارائه می دهد. پارسه گشت آمادگی عقد قرارداد با شرکت های خصوصی و دولتی و ادارات مختلف را دارد. شما می توانید برای سرویس های مدرسه نیز با ما تماس بگیرید. برای سفرهای بین شهری ما خدمات دربستی مناسبی برای شما فراهم می کنیم. اگر قصد کرایه اتومبیل دارید می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تیم پشتیبانی در تمامی روزهای هفته آمادگی ارائه اطلاعات بیشتر را به شما دارند.

اشتراک صفحه  توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
تلگرام
واتس اپ
ایمیل
پرینت صفحه
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن