رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد

اگر شما هم نگران حمل و نقل بعد و یا قبل از پرواز هستید می توانید به راحتی از خدمات رزرو تاکسی فرودگاه استفاده کنید. مسافران می توانند قبل و یا بعد از پرواز خود با استفاده از سرویس های فرودگاهی به راحتی به مقصد خود برسند. شرکت های متعددی در این زمینه فعالیت دارند که هرکدام خدمات مختلفی را ارائه می دهند. پارسه گشت یکی از شرکت های معتبر در این حوزه است. ما تمامی خدمات رفاهی مورد نیاز مسافران را فراهم می کنیم. فرودگاه مهرآباد (با نام اختصاری THR) یکی از شلوغ ترین فرودگاه های ایران است و افراد زیادی در این مکان به سرویس های حمل و نقل نیاز دارند. گاهی حتی ممکن است مسافران برای پیدا کردن تاکسی فرودگاه مشکل پیدا کنند. شما با رزرو سرویس ترانسفر فرودگاهی می توانید به راحتی این مشکل را حل کنید. برای رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد کافی است با ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید.

چرا پارسه گشت؟

پارسه گشت یکی از شرکت های قدیمی فعال در حوزه حمل و نقل است و بیش از ۱۴ سال در این زمینه سابقه دارد. ما طی این سال ها با حساسیت های مختلفی که سفرهای فرودگاهی دارند آشنا شدیم و می توانیم تمامی خدمات مورد نیاز را برای مسافران فراهم کنیم. مشتریان ما می توانند با توجه به نیازشان سرویس های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. شرکت پارسه گشت تخت نظارت سازمان تاکسیرانی فعالیت می کند. ما با بیمه کردن مسافران خود سعی می کنیم فضای امن و آرامی را برای آنان ایجاد کنیم. شما می توانید برای رزرو ماشین فرودگاه مهرآباد با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید. در ادامه مقاله تمامی خدمات خود را شرح خواهیم داد پس همراه ما بمانید.

ثبت درخواست رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد

اگر قصد رفتن به فرودگاه مهرآباد را دارید و یا پس از پرواز خود از این فرودگاه به مکان دیگری می روید می توانید روی کمک پارسه گشت حساب کنید. شما می توانید فرم موجود در سایت ما را با اطلاعات مورد نیاز پر کنید تا کارشناسان به آن رسیدگی کنند. در ضمن می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید و در عرض چند دقیقه درخواست خود را ثبت کنید.

مزایای تاکسی vip فرودگاه مهرآباد با شرکت آموت

شرکت تاکسیرانی پارسه گشت یا آموت خدمات متعددی را برای مشتریان خود فراهم می کند تا آن‌ها یک سفر آرام را تجربه کنند. برخی از مزایای خدمات ما عبارتند از:
• خدمات شرکت آموت فقط برای ساکنان تهران ارائه نمی شوند و شما از تمامی شهرهای ایران می توانید سرویس های ما را کرایه کنید.
• ما ترانسفرهای فرودگاهی و بین شهری خود را به صورت دربستی و وی آی پی ارائه می دهیم. این موضوع باعث می شود تا به صورت تخصصی تر بتوانیم نیازهای مشتری را فراهم کنیم.
• قیمت های شرکت ما رقابتی هستند. ما برای پیشرفت کار خود و برای رفاه بیشتر مشتریان سعی می‌کنیم بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت موجود در بازار ارائه دهیم.
• یکی از مهمترین خدمات ما ارائه بیمه به مسافران است. مسافران فرودگاهی معمولا اشیاء مهم و با ارزشی را با خود حمل می کنند. شرکت آموت امنیت این وسایل را تامین می کند.
• رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد در کمترین زمان و به صورت تلفنی و آنلاین انجام می شود.
• پشتیبانی کامل از خدمات

نرخ تاکسی فرودگاه مهرآباد

اگر قصد رزرو تاکسی فرودگاه مهرآباد را دارید باید بدانید عوامل متعددی در هزینه های سفر شما تاثیر دارند. با در نظر گرفتن این مورد که همیشه مقصد و یا مبداء شما فرودگاه مهرآباد است ما کرایه را بر اساس لوکیشن شما حساب می کنیم. اگر شما ساکن تهران نیستید و قصد دارید به فرودگاه مهرآباد سفر کنید عوامل دیگری نیز در هزینه های شما موثر هستند که آن‌ها را شرح خواهیم داد.

معرفی خودروهای شرکت آموت

پارسه گشت با داشتن بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو سواری، شاسی بلند، ون و اتوبوس دست شما را در انتخاب ماشین مورد نظرتان باز می گذارد. برخی از ماشین های ما عبارتند از:
• کمری
• کرولا
• سوناتا
• تویوتا راوفور
• پریوس
• رنو سفران
• وانا
• هایس
• هیوندای h350

تعهدات مشتریان پارسه گشت

همانطور که ما در پارسه گشت خود را موظف می دانیم تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم کنیم آن‌ها نیز تعهداتی به ما دارند. به عنوان مثال در سفرهای بین شهری مواردی مانند غذا و جای خواب راننده بر عهده مشتری است. اگر مشتری شرایط تهیه این موارد را ندارد باید مبلغ ۲۵۰ هزار تومان را به راننده بپردازد. یکی از خدماتی که در سفرهای بین شهری بر عهده ما است پرداخت عوارض جاده است.

ویژگی رانندگان پارسه گشت

رانندگان پارسه گشت تمامی مدارک مورد نیاز را اخذ کرده اند و پس از گذراندن دوره های تخصصی به استخدام شرکت ما در می آیند. رانندگان شرکت آموت برای برخورد صحیح با مشتری نیز آموزش های لازم را دیده اند. رانندگان ما سفر آرامی را برای شما رقم خواهند زد و این مورد به اعتبار ما می افزاید.

سؤالات متداول

عوامل زیادی بر انتخاب خودروی مناسب موثر هستند. اما یکی از مهمترین عوامل تعداد نفرات مسافران می باشد که انتخاب خودرو باید با توجه به آن انجام شود. به طور مثال قیمت تاکسی ون فرودگاه مهرآباد با سواری فرودگاه مهرآباد یکسان نخواهد بود.

طبق آمارهای ما بیشترین درخواست برای تویوتا راوفور ثبت شده است.

ما خدمات خود را برای هر دو فرودگاه بین المللی تهران ارائه می دهیم. برای اطلاع از نرخ کرایه تاکسی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر خدمات پارسه گشت

سرویس های ترانسفری پارسه گشت فقط مختص به فرودگاه ها نیستند. شرکت ها و ادارت می توانند خدمات ما را برای سرویس ایاب و ذهاب کارمندان خود کرایه کنند. ما برای عقد قرارداد برای سرویس مدارس نیز آمادگی کامل داریم. در ضمن افراد مختلف می توانند برای سفرهای تفریحی ون های آموت را به صورت دربستی کرایه کنند.

اشتراک صفحه  توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
تلگرام
واتس اپ
ایمیل
پرینت صفحه
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن