سامانه سرویس مدارس

سامانه سرویس مدارس

راه اندازی سامانه سرویس مدارس شرکت آموت سفر پارسه از سال ۱۳۹۶ بصورت جدی در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

دلیل الویت بودن سامانه سرویس مدارس و هوشمند سازی سرویس مدارس مخصوصا تهران این است که هم حجم جلسات و رفت و آمد های حضوری کم تر، همچنین از ظرفیت ها بهترین استفاده.

نرم افزار سرمد سرویس شرکت آموت سفر در راستای خدمات تحت وب و اندروید بزودی منتشر و به مدارس همکار ارئه خواهد شد. این سامانه هوشمند جهت مدیریت یکپارچه و دقیق تمام خطوط فعال سرویس دهی به مدارس شرکت، مدیریت از راه دور وضعیت سفیران سرویس مدرسه توسط مدیران محترم و‌همچنین اطلاع از راه دور اولیاء از مسیر حرکت فرزند خود راه اندازی شده است.

درخواست سرویس مدرسه

سرویس مدرسه در دوران کرونا
سرویس مدرسه در دوران کرونا

درخواست سرویس مدرسه هوشمند بزودی بدون نیاز به حضور و‌یا ایجاد مراحل اداری بزودی برای مدیران محترم مدارس استان تهران امکان پذیر خواهد شد. به محض ثبت نام مدیریت محترم امکان دسترسی به معاونین و مسئولین ذیربط مدرسه فراهم می‌شود.

درخواست سرویس مدرسه در نرم افزار به شکلی طراحی شده است که کمترین اختلال را داشته باشد و مدیران محترم و‌همچنین اولیاء عزیز در لحظه سفیران مدرسه خود را کنترل نمایند.

سامانه سرویس مدارس آموت سفر پارسه

شرکت آموت سفر با توجه به نیاز عصر جدید در حوزه استفاده از سامانه های آنلاین جهت مدیریت امور با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان برتر حوزه برنامه نویسی سامانه سرویس مدارس سرمد‌ سرویس خود را راه اندازی نموده و بزودی امکان درخواست سرویس مدرسه اینترنتی را ارائه می‌دهد.

زیر ساخت کشور در حوزه اینترنت و آی‌تی اجازه هوشمند سازی سرویس مدارس را خواهد داد و هر روز شاهد پیشرفت و کاهش ایرادات در این حوزه هستیم.

آموزش استفاده از سرویس هوشمند مدارس

یک بخش ویژه برای آموزش سفیران، اولیاء و مدیران محترم مدارس همکار با شرکت آموت سفر در سامانه سرمد ‌سرویس درنظر گرفته شده است تا بصورت کاملا هوشمند و ساده آموزش اولیه به عزیزان ارائه شود.

کارشناسان ما نیز برای آموزش حضوری مدیران محترم در مدارس حاضر خواهند شد. سفیران جدید ما نیز در دفاتر توسط تیم توسعه نیز آموزش خواهند دید.

خدمات شرکت پارسه گشت بسیار متنوع است، خدماتی همچون تاکسی بین شهری تا برون شهری و… .همواره تیم ما سعی بر جلب رضایت مشتریان داشته است.

اشتراک گذاری :

پست های دیگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن