تاکسی بین شهری زنجان

تاکسی دربستی تهران زنجان

با افزایش درخواست ها به تاکسی سرویس بین شهری زنجان مسافران گرامی می‌توانند از خدمات VIP پارسه گشت بصورت ویژه در این مسیر بهره‌مند شوند.

قیمت تاکسی تهران زنجان به تهران، قزوین، رشت، شمال، مشهد، اصفهان، تبریز، کردستان و دیگر نقاط کشور آماده سرویس دهی میباشد.

سواری بین شهری تهران زنجان پارسه گشت خدمات حمل و نقل را در مسیر برون شهری تهران و زنجان به سایر شهرهای اطراف ارائه می‌دهد. زمان رزرو گیری تلفنی از ساعت ۷ الی ۲۴ و بدون محدودیت زمانی بصورت درب به درب خواهد بود.

کرایه سواری تهران به زنجان

کرایه سواری تهران به زنجان حدود هشتصد هزار تومان می‌باشد. به این کرایه درصورت رفت و برگشت بودن سرویس تخفیف ویژه در نظر گرفته میشود.

ارزان ترین نرخ کرایه تاکسی زنجان به تهران بصورت دربستی را میتوانید از پارسه گشت استعلام دریافت کنید.

سواری دربستی زنجان تهران

سفر با سواری تهران به زنجان از درب منزل با خدمات تاکسی زنجان به vip فرودگاهی امام خمینی برای شما عزیزان ارائه می شود. لطفا در هنگام رزرو اطلاعات کامل را در اختیار همکارانمان قرار دهید تا سفری راحت داشته باشید.

سواری دربستی تهران زنجان
سواری دربستی زنجان تهران

ناوگان تاکسی مسیر برون شهری زنجان به تهران شامل سمند، پژو ۴۰۵ و وانت پرشیا، سفران، کمری و H350 در نظر گرفته شده اند.

ون دربستی تهران به زنجان

بسیاری از مسافران به دلایل تجاری یا دیدار خانواده به تهران و زنجان سفر میکنند. علاوه بر این، بسیاری از دانشجویان دانشگاه های زنجان، علوم بهداشت و درمان زنجان و دانشگاه آزاد زنجان از تهران و کرج به این شهر می‌آیند.

مسافران عزیز میتوانند با گروه بندی یک ون اجاره کنند. به این ترتیب هزینه رفت و برگشت شما بسیار کم می‌شود و می‌توانید با همراهان دلخواهتان وقت بگذرانید.

ناوگان VIP ون پارسه گشت آماده سرویس دهی در مسیر تهران به زنجان و بالعکس می‌باشند. مدل رزرو ون دربستی تهران زنجان هیوندای h350 با سفیر خواهد بود.

چنانچه قصد استفاده از خدمات دربستی پارسه گشت را دارید، برای رزرو سریع‌تر سواری دربستی بین شهری کلیک کنید.

همیشه قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات، حرف اول را می‌زند. تاکسی فرودگاه امام قیمت مناسب را در کنار کیفیت بالای خدمات قرار داده است.

اشتراک گذاری :

پست های دیگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن