سرویس مدارس

هزینه سرویس مدارس

هزینه برای سرویس مدرسه یکی از هزینه های اجتناب ناپذیر از هزینه های مدارس است، سرویس مدارس یکی از مهم ترین بخش‌های با اهمیت و پر مسئولیت در بخش خدمات رسانی مدارس به حساب می‌آید. شرکت آموت سفر تنها شرکت دارای مجوز در حوزه سرویس مدارس با تعرفه های مصوب است.

چند سوالی که در رابطه با هزینه سرویس مدارس پرسیده می‌شود:

  • برای سرویس مدرسه چقدر می‌توان هزینه کرد؟
  • این هزینه برای همه دانش آموزان یکسان است؟
  • هزینه سرویس مدارس در دوران کرونا چقدر خواهد بود؟

هزینه برای سرویس مدارس بر اساس تعرفه های ابلاغی تعیین می‌شود، هیچ هزینه اضافی از مدارس و اولیا محترم از طرف پیمانکار دریافت نخواهد شد. هزینه کردن برای سرویس دانش آموزان یک سرمایه گذاری است، تا بدون نگرانی از ایاب و ذهاب فرزندان خود اطمینان داشته باشید.

هزینه سرویس مدارس در دوران کرونا

در دوران شیوع بیماری کرونا نیز هزینه های سرویس مدارس بر اساس تعرفه های ابلاغی خواهد بود، کیفیت خدمات سرویس مدرسه شرکت تاکسی در دوران کرونا غیر قابل رقابت خواهد بود، آماده سازی ناوگان حمل و نقل با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با رعایت کنترل طب سنجی سفیران، دانش آموزان و پرسنل اجرایی خواهد بود.

برای هزینه‌های سرویس شخصی مدارس نیز می‌توانید تا ۱۰ روز قبل از شروع کلاس‌ها از شرکت مشاوره دریافت نمایید. موسسات خصوصی آموزشی نیز برای دریافت سرویس شخصی در دوران کرونا میتوانند برای رزرو خودرو خود و هماهنگی تماس حاصل نمایند.

کاهش هزینه سرویس مدرسه

شرکت آموت سفر پارسه در راستای تامین به موقع و با کیفیت سرویس‌های مدرسه استان تهران سامانه چینش را راه‌اندازی نموده است. این سامانه نسبت به مسافت و تعداد ظرفیت خودرو‌ها دانش‌آموزان را به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن در محدوده خود چینش می‌نماید.

از این رو دیگر مسافت‌های کاذب حذف و بهینه ترین مسیر به سفیران اطلاع رسانی خواهد شد و همچنین کاهش هزینه های سرویس مدرسه را به همراه خواهد داشت.

شماره تماس شرکت آموت سفر:

  • ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹
  • ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹

همواره شرکت آموت سفر سعی بر جلب رضایت شما عزیزان داشته است. اگر در شهر تهران هستید و تمایل دارید به اصفهان سفر کنید به سواری تهران اصفهان نیاز دارید. برای دسترسی سریع‌تر اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری :

پست های دیگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن