اجاره ماشین سرویس تشریفات

ارائه خدمات تشریفات بدون راننده شرکت پارسه گشت با بهترین سرویس دهی و تعرفه ها بدون کارمزد های اضافی به همراه تضمین کیفیت خودرو های مجموعه.

اجاره انواع خودرو های لوکس و مدل سال برای تشریفات بدون راننده ادارات،شرکت ها و تشریفات شخصی، بدون نیاز به انجام پروسه های پیچیده در جهت اعتماد سازی، خودرو های مجهز به gps و انواع خدمات دیگر. برای درخواست خدمات تشریفات بدون راننده پارسه گشت می توانید با شماره شرکت ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ تماس بگیرید.

تشریفات بدون راننده در دوران بیماری ویروس کرونا

 

 اجاره انواع خودرو‌های تشریفات بدون راننده با رعایت پرتکل های بهداشتی قبل و بعد از اجاره خودرو توسط شرکت پارسه گشت انجام می‌شود تا مسافران عزیز و رانندگان هیچ مشکلی از نظر این بیماری خطرناک پیدا نکنند.

در دورانی که کشور عزیزمان و کل جهان درگیر بیماری واگیردار و خطرناک کرونا بود، فعالیت های پارسه گشت مانند تمام کسب و کارهای دیگر، در این دوران، کمتر بود اما به آن حال پارسه گشت خدمات خود را به صورت تشریفات بدون راننده و کرایه اتومبیل جهت رفاه شما عزیزان با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه میداد. بعد از پایان کرونا، خدمات پارسه گشت، به رونق سابق خود برگشت و با قوای بیشتری به فعالیت های خدماتی خود ادامه داد.

کاربردهای خدمات تشریفات بدون راننده – با راننده

 

یکی از پرکاربردترین خدمات تشریفات بدون راننده، پارسه گشت، برای مجالس عروسی استفاده میشود. پارسه گشت با ارائه خودروهای مدرن و لوکس خارجی و ایرانی، دغدغه های شما عزیزان را در این مراسم ها به حداقل رسانده است . بسیاری از تازه عروس ها و دامادها علاقمند هستند در شب عروسی خود از شیک ترین و خاص ترین خودرو استفاده کنند.  از طرفی بودجه های آن ها به خرید چنین خودروهای نمی رسد. در چنین شرایطی بهترین گزینه برای یک شب به یاد ماندنی و خاطره انگیر استفاده از خدمات تشریفات بدون راننده، پارسه گشت می باشد.

علاوه بر این اگر یک مهمانی ویژه و لاکچری دعوت شده اید و می خواهید از همه لحاظ به چشم بیاید و دیده شوید می توانید از خدمات تشریفات بدون راننده یا با راننده پارسه گشت استفاده کنید. خودروهای که در خدمات تشریفات بدون راننده و با راننده ارائه می شود جز خودروهای VIP  و CIP  هستند . برای ثبت خدمات تشریفات بدون راننده پارسه گشت با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹ شرکت تماس بگیرید.

همچنین برای حمل و نقل و جابه جایی مدیر عامل ها یا مهمان های خارجی شرکت و کارخانه های خود می توانید از خدمات تشریفات بدون راننده یا با راننده پارسه گشت نیز استفاده کرد.

برای سفرهای داخلی  و تشریفات شخصی خود نیز می توانید از تشریفات بدون راننده پارسه گشت نیز استفاده کنید.

اشتراک صفحه  توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
تلگرام
واتس اپ
ایمیل
پرینت صفحه
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن