ایاب و ذهاب ادارات

ادارات و شرکت ها برای تسهیل در تردد پرسنل ویا ارائه خدمات به مشتریان خود نیاز به سرویس دارند.هزینه ناچیز و سرعت حمل و نقل و امنیت و اطمینان از سفر از اهم موضوعات مورد توجه شرکت ها و ادارات می باشد.

هزینه جابجایی و ایاب و ذهاب جزو هزینه های سنگین و غیر قابل برگشت شرکتها و ادارات بوده که با کاهش هزینه میتوان به رشد و سود آوری شرکت کمک کرد.

سرعت ارائه خدمات و انجام به موقع آن جهت رضایت مشتریان نیز حائز اهمیت می باشد.یه اصل در بازاریابی بیان می شود که یک مشتری ناراضی ۱۱ مشتری ناراضی به وجود می آورد.بنابرین انجام سریع و به موقع خدمات می تواند به بازاریابی و رضایت مشتریان کمک کند.

لذا این شرکت با درنظر گرفتن شرایط ادارات یا شرکت های طرف قرارداد خود تمام تلاش خود را انجام داده تا با پایین ترین هزینه، خدمات سریع و با کیفیت جهت سرویس های درخواستی ادارات و شرکت ها را ارائه نماید.

سرویس ایاب و ذهاب کارخانه

یک قرارداد خوب سرویس ایاب و ذهاب برای کارکنان کارخانه خیال مدیر عامل را راحت می‌کند، چرا که حضور بموقع و سلامت کارکنان یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران است.

شرکت آموت سفر نیز با تجربه ۲۰ ساله خود این نگرانی ها را به خوبی می‌شناسد و بهترین و مناسب ترین سیستم ایاب و ذهاب و حمل و نقلی را برای کارکنان شما در نظرمیگیرد.

سرویس ایاب و ذهاب ادارات تهران و کرج

برای شکرت ها و ادارات استان تهران و کرج شرایط ویژه با تخفیفات در راستای کم شدن هزیه سرویس شما در نظر گرفته ایم، این شرایط بر اساس منطقه و موقعیت مکانی محل درخواست شده در نظر گرفته خواهد شد.

سفیران شرکت نمایندگان ما در کنار پرسنل ارزشمند شرکت ها آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات برای بهبود عملکرد شرکت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شمار های زیر تماس خاصل نمایید.

۰۲۱۶۲۹۹۹۵۹۹

اشتراک صفحه  توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
تلگرام
واتس اپ
ایمیل
پرینت صفحه
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن