اردوهای تفریحی مدارس

اتوبوس دربستی مدارس

همانطور که می دانید ،برگزاری اردوهای تفریحی ، سیاحتی ، زیارتی توسط شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی با اصول و ضوابط خاص خود انجام می شود. شرکت پارسه گشت ایاب و ذهاب اتوبوس دربستی مدارس را با شرایط خاص انجام می دهد. پوشش بیمه کامل ،استفاده از خودروها، مینی بوس ،ون و اتوبوس با امکانات ویژه و رانندگان دوره دیده و آشنا به جاذبه های توریستی منطقه از جمله خدمات قابل ارائه این شرکت جهت سرویس اردوهای سفرهای سیاحتی، زیارتی میباشد. خدمات این شرکت درتمام طول سفر وارد و همراه مسافران و یا دانش آموزان بوده و تلاش می شود سفر خوبی برای مسافران شکل گیرد.

دربستی اردوی مدرسه

اردوی مدارس همیشه برای والدین مسئله نگران کننده ای بوده و هست. اینکه فرزند خود را علاوه بر محیط مدرسه و محیط امن به جای دیگری بفرستید که ممکن است هزاران خطر در کمین او باشد، برای والدین همیشه چالش بوده است. از آن مهم تر چالش رفت و امد به این اردو است. سرویس و نحوه حمل و نقل اردو مدارس یکی از دغدغه های همیشگی والدین است. آموت برای راحت کردن خیال والدین عزیز چندین و چند سال است که به ارائه دربستی اردوی مدرسه پرداخته است. ما در ارائه این سرویس و در تمامی این سال ها سعی نموده ایم تمامی دغدغه های مسئولان مدرسه و والدین را بررسی کنیم و همه را به جزء برطرف نماییم. اعتماد شما به اموت حاصل همین نکته ها و نگرانی های ریز است. دربستی اردوی مدرسه آموت آماده خدمات رسانی برای سفر های یک یا چند روزه دانش آموزان است. و بسته به تعداد عزیزان شما و مسئولان همراه، نوع خودرو آن تعیین خواهد شد.

اردوی دربستی مدرسه

انتخاب درست نوع خودرو بسته به تعداد افراد یکی از مهم ترین فاکتورها در حفظ امنیت کودکان شماست. چراکه تمامی افراد باید جایی برای نشستن ایمن داشته باشند. هیچ مسئولی نباید بدون جایگاه باشد. هیچ یک از دانش آموزان نباید در صندلی های جلوی خودرو قرار بگیرند و هزاران نگرانی دیگر که آموت در خصوص اردوی دربستی مدرسه دارد و مو به مو در هر سرویس ارائه شده برای اردوی مدارس ، مورد بررسی قرار می‌دهد. بسته به تعداد دانش آموزان شما، سرویس اردوی مدارس می‌تواند ون، مینی بوس، اتوبوس و … باشد. تمامی دربستی اردوی مدرسه که توسط آموت ارائه می‌شود، کلیه خدمات رفاهی را در خود جای داده است. تمامی خودروهای اردوی مدارس آموت دارای سیستم سرمایش، سیستم گرمایش، جعبه کمک اولیه، سیستم تهویه مناسب، میکروفون هایی برای ارتباط مسئولان مدرسه با دانش آموزان و یا ارتباط تورلیدر با آنها، درب های اضطراری که پیش از هر اردو چک می‌شود، کپسول های آتش نشانی و … است.

سرویس اردو مدارس

در هر اردوی مدرسه، از ۲۵ الی ۱۰۰ دانش آموز شرکت می‌کنند. علاوه بر آن مسئولانی از مدرسه نیز به همراه آن ها خواهند بود. بنابراین انتخاب سرویس اردو مدارس بسته به تعداد بسیار مهم است. ما در آموت بهترین خودرو ها و اتوبوس دربستی مدارس را ارائه خواهیم کرد. این سرویس ها با رانندگانی کاملا باتجربه، سبب امنیت عزیزان شما خواهند بود. این سرویس برای سفرهای روزانه ، چندروزه، هفتگی و … قابل استفاده است. اتوبوس دربستی مدارس بسته به تعداد روزهای اجاره، تعداد نفرات، میزان مسافت طی شده و … دارای کرایه های متفاوتی است. به همین جهت آموت سفر پارسه برای ارائه سرویس اردوی مدارس کارشناسان خبره ای را در نظر گرفته است که در خصوص کرابه اتوبوس دربستی مدارس هر سوالی داشته باشید را پاسخگو خواهند بود و در خصوص رزرو سرویس مناسب به شما مشاوره ارائه خواهند کرد تا به راحتی و بدون کوچکترین خطا، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. برای دریافت مشاوره رزرو سرویس اردو مدارس با شماره زیر در ارتباط باشید.

خیلی از افراد و یا حتی از اطرافیانمان قصد سفر کردن با هواپیما را دارند که می‌توانند با تاکسی، به سمت فرودگاه امام بروند. برای اطلاع از نرخ تاکسی فرودگاه امام کلیک کنید.

سرویس اردوی مدارس در آموت کاملا به نکات ایمنی، بهداشتی، ضدعفونی، نظم و دقت و … توجه دارد. رانندگان کاملا دارای صلاحیت برای محافظت از عزیزان شما هستند.

برای رزرو اتوبوس اردوی مدارس از شرکت آموت می‌توانید از طریق تماس تلفنی با شماره ؟ و یا مراجعه به اپلیکیشن ما سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

هزینه سرویس اردوی مدارس آموت بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون تعداد دانش آموزان، ماشین سرویس مدنظر و … تعیین خواهد شد.

اشتراک صفحه  توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
تلگرام
واتس اپ
ایمیل
پرینت صفحه
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن