سرویس شخصی مدرسه

سرویس شخصی مدارس

یکی از درخواست های اولیاء محترم اختصاص سرویس شخصی مدرسه فرزند خود است، سرویس‌های شخصی مدارس به خودرو دربست برای یک الی دو دانش آموز گفته می‌شود. این نوع سرویس برای بهبود کیفیت و افزایش سرعت در بین انواع سرویس‌های شرکت آموت سفر قرار داده شده است. شرکت آموت تنها شرکت دارای مجوز ارائه دهنده سرویس شخصی مدارس با قابلیت انتخاب خودرو توسط اولیاء می‌باشد.

قیمت سرویس شخصی مدارس را می‌توانید از طریق شماره تماس شرکت ۰۲۱۶۶۵۰۰۰۹۶ ویا سایت پارسه گشت درخواست دهید. برای درخواست سرویس شخصی نیازی به پروسه اداری خاصی نیست و خانواده‌های متقاضی می‌توانند مستقیم نیز این سرویس دربستی را درخواست دهند.

سرویس شخصی مدارس
سرویس شخصی مدارس

تمام ویژگی‌های هوشمند مدارس شرکت بر روی سرویس‌های شخصی نیز فعال است و دسترسی اپلیکیشن نیز بصورت مختص به سرویس درخواستی به اولیاء محترم داده خواهد شد.

تفاوت سرویس شخصی مدرسه با سرویس خصوصی مدارس

سوال زیادی در رابطه با تفاوت سرویس‌های شخصی با سرویس خصوصی مدارس پرسیده می‌شود. تفاوت خاصی در بین این دو سرویس وجود ندارد، هر دو نوع دارای بهترین خدمات از طرف شرکت آموت سفر اختصاصی در نظر گرفته شده است.

یکی از تفاوت‌ها را می‌توان امکان درخواست مستقیم سرویس شخصی مدارس نسبت به سرویس خصوصی دانست، برای کاهش هزینه اولیا می‌توانند تا دو دانش آموز را برای یک سرویس درخواست دهند ویا از طرف مدارس متقاضیان را به شرکت اعلام نمایند.

سرویس شخصی مدارس
سرویس شخصی مدارس

لزوم وجود سرویس شخصی در بین خدمات

با توجه به شرایط فعلی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت کامل مخصوصا در خدمات ایاب و ذهاب شرکت آموت سفر پارسه لازم دانسته است که سرویس شخصی مدارس را برای اطمینان خاطر اولیاء محترم در رابطه‌ی با رفت و آمد فرزندشان در بین خدمات دربستی ایاب و ذهاب مدارس خود قرار دهد.

برای درخواست بهتر است حد اقل یک هفته قبل از شروع کلاس های خود اقدام نمایید.

سفر کردن سن و سال نمیشناسد، اگر قصد سفر کردن با هواپیما را دارید و میخواهید به فرودگاه امام بروید، می‌توانید از خدمات پارسه گشت استفاده کنید. یکی از خدمات پارسه گشت تاکسی فرودگاه امام است که برای اطلاع از کرایه تاکسی فرودگاه امام و رزرو آن کلیک کنید.

اشتراک گذاری :

پست های دیگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن